Ανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και διαμόρφωση εμπορικού καταστήματος

Η ανάγκη ανάπτυξης της νέας εταιρικής ταυτότητας της αλυσίδας καταστημάτων Seven Spot προέκυψε από την διαπίστωση ότι η σύγχρονη κοινωνία και ειδικά η νέα γενιά έχει αναπτύξει έναν ιδιαίτερο τρόπο ψυχαγωγίας, άρρηκτα συνδεδεμένο με την τεχνολογία. Βασική πρόκληση ήταν η δημιουργία ενός φυσικού χώρου κοινωνικοποίησης των νέων, ο οποίος θα τραβάει την προσοχή τους όπως ένας ψηφιακός χώρος. Η δεκαετία του 1980 αποτέλεσε πηγή έμπνευσης. Τα παιχνίδια arcade, τα έντονα neon χρώματα, τα graphics και η γενικότερη φιλοσοφία και αισθητική της εποχής αξιοποιήθηκαν ως ερεθίσματα για τη δημιουργία εντύπωσης και της αίσθησης του αναπάντεχου.
Η διαμόρφωση της εξωτερικής όψης του κτιρίου και η συνοχή εξωτερικής και εσωτερικής εμπειρίας, αποτέλεσαν καθοριστικά στοιχεία της σχεδιαστικής πρότασης. Η βιτρίνα δεν λειτουργεί πλέον συμβατικά ως χώρος έκθεσης προϊόντων, αλλά ως προπομπός της ιδιαίτερης εμπειρίας και της  αισθητικής του εσωτερικού. Οι εσωτερικοί χώροι αποπνέουν την αίσθηση ενός δυστοπικού εικονικού περιβάλλοντος του κόσμου του gaming, με απογυμνωμένο το κτιριακό περίβλημα και εμφανείς τις υποδομές.
Το νέο μοντέλο λειτουργίας του καταστήματος δεν  περιλαμβάνει πλέον μόνο ενοικίαση και αγορά ταινιών, αλλά και ένα πλήθος συμπληρωματικών λειτουργιών ψυχαγωγίας. Στο ισόγειο χωροθετείται το εμπόριο ειδών οικιακής ψυχαγωγίας, ο χώρος του ταμείου και το snack & cafe bar. Στον πρώτο όροφο λειτουργεί ο χώρος gaming και ψυχαγωγίας μικρότερων ηλικιών, ένας χώρος ζωντανός, με έντονη την αίσθηση του παιχνιδιού. Στον δεύτερο όροφο, οι 6 αίθουσες ιδιωτικής προβολής «Screen Rooms», ο σχεδιασμός των οποίων παραπέμπει στην αισθητική της VHS βιντεοκασέτας, προσφέρουν ολοκληρωμένη κινηματογραφική εμπειρία. Στον τρίτο όροφο λειτουργεί ο χώρος Hang Out, αφιερωμένος στην κοινωνικοποίηση των νέων μέσω της ψηφιακής ψυχαγωγίας, με χώρους ειδικά προσαρμοσμένους στην ομαδική ψυχαγωγία, το personal gaming αλλά και το VR gaming. Τα ειδικά σχεδιασμένα graphics και neon συμπληρώνουν την αισθητική του χώρου. Η μετάβαση από το ισόγειο προς τους υπόλοιπους ορόφους, επιτυγχάνεται μέσω του μεταλλικού κλιμακοστασίου, ένα στοιχείο installation με έντονη street art αισθητική και ιδιαίτερο ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Επιπλέον, τα έπιπλα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη λειτουργία αλλά και τους χρήστες στους οποίες απευθύνονται, ενώ ο φωτισμός προβλέφθηκε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του χρήστη με ειδικά φωτιστικά σενάρια. Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με τις χρωματικές παλέτες, τα ειδικά σχεδιασμένα patterns και διακοσμητικά στοιχεία, προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες, αποτελούν «ιστορίες» τις οποίες μπορούν να μοιραστούν ψηφιακά, λειτουργώντας ως το έναυσμα της ψηφιακής κοινωνικοποίησης.

Περισσότερα...

Στοιχεία έργου

Τίτλος έργου: SEVEN SPOT
Aρχιτεκτονική μελέτη: KARD Architects
Σχεδιασμός επίπλων εταιρικής ταυτότητας: KARD Architects
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας: Beetroot
Μελέτη φωτισμού: KARD Architects, Lightness S.A
Tεχνική εταιρία κατασκευής: ERGONBUILD
Tοποθεσία: Παπαναστασίου 64, Λάρισα
Συνολικό εμβαδό κτιρίου: 500 τ.μ (150τ.μ ισόγειο, 100τ.μ/όροφο)
Ολοκλήρωση κατασκευής: Οκτώβριος 2018
Παρουσίαση: KARD architects
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Παππάς 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΤΙΡΙΑ

Μετατροπή βιοτεχνικών χώρων σε Loft

Μετατροπή βιοτεχνικών χώρων σε Loft

"Πάλκο" είναι το όνομα του μεγάλου βιομηχανικού κτιρίου, συνολικής έκτασης 5.131 m², που κατασκευάστηκε αρχικά για τη βιομηχανία Palco, έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς εσωρούχων και κοντομάνικων μπλουζών στην Ελλάδα.…
Ανασχεδιασμός διαμερίσματος με ναυπηγικές επιρροές

Ανασχεδιασμός διαμερίσματος με ναυπηγικές επιρροές "FISH & SHIPS"

Το διαμέρισμα που κληθήκαμε να ανασχεδιάσουμε, βρίσκεται πάνω στην παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος, σε μια πολυκατοικία σχεδιασμένη από τον αρχιτέκτονα Ζήση Κοτιώνη. Το κτίριο έχει έντονη διττή μορφή επηρεασμένη από τον κόσμο των…
Επέμβαση  σε βιομηχανικό κτίριο για τη δημιουργία χώρων εστιατορίου και γραφείων

Επέμβαση σε βιομηχανικό κτίριο για τη δημιουργία χώρων εστιατορίου και γραφείων

"Στα εστιατόρια πού τρων τα συνεργεία".Ν. ΞυδάκηςΗ ατμόσφαιρα των χώρων συνάντησης και φαγητού των εργαζομένων έξω από την πόλη, σε μια μεγάλη εργοστασιακή μονάδα, αποτέλεσε τον βασικό στόχο.Ο χώρος "διακοπής"…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.