ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ & ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

  • Δημοσιεύτηκε: 2015 / τεύχος 02 / σελίδα 65
Η ψηφιακή σήμανση (digital signage) αποτελεί έναν από τους πιο ευέλικτους τρόπους μεταφοράς μηνυμάτων σε συγκεκριμένο κοινό. Το μήνυμα μεταφέρεται από ένα απομακρυσμένο κέντρο ελέγχου σε μία ή περισσότερες οθόνες με τη χρήση είτε εταιρικών δικτύων είτε του παγκόσμιου ιστού.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Oι χώροι συσκέψεων και γενικότερα ομαδικής εργασίας αποτελούν απαραίτητα στοιχεία των εγκαταστάσεων των διαφόρων επιχειρήσεων και γι’ αυτό αποκτά διαρκώς μεγαλύτερη σημασία ο σωστός σχεδιασμός και εξοπλισμός τους, με εφαρμογή…
Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι…
ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ο σχεδιασμός ενός γυμναστηρίου δεν αποτελεί απλή υπόθεση, δεδομένου πως πρέπει να ισορροπήσει πολλές διαφορετικές μεταβλητές. Η λειτουργικότητα και η σωστή αξιοποίηση του χώρου, η δημιουργία της…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.