ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2017 / τεύχος 08 / σελίδα 87

ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Οι στοχευμένες παρεμβάσεις σε ένα ξενοδοχείο μπορούν να αναβαθμίσουν την εικόνα και τη λειτουργία του
με έξυπνο τρόπο, ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών και αυξάνοντας την κερδοφορία της επιχείρησης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η αντιμετώπιση του εσωτερικού εμπορικού χώρου εξελίχθηκε εκκινώντας από τον υποτυπώδη εσωτερικό σχεδιασμό στη δημιουργία μιας βιωματικής εμπειρίας…
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.