ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ & ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
- Δημοσιεύτηκε: 2015 / τεύχος 02 / σελίδα 65
Η ψηφιακή σήμανση (digital signage) αποτελεί έναν από τους πιο ευέλικτους τρόπους μεταφοράς μηνυμάτων σε συγκεκριμένο κοινό. Το μήνυμα μεταφέρεται από ένα απομακρυσμένο κέντρο ελέγχου σε μία ή περισσότερες οθόνες με τη χρήση είτε εταιρικών δικτύων είτε του παγκόσμιου ιστού.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ
Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί μεταξύ άλλων να αυξήσει την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και παράλληλα να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης…
Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι…
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…