ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ & ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
- Δημοσιεύτηκε: 2015 / τεύχος 02 / σελίδα 65
Η ψηφιακή σήμανση (digital signage) αποτελεί έναν από τους πιο ευέλικτους τρόπους μεταφοράς μηνυμάτων σε συγκεκριμένο κοινό. Το μήνυμα μεταφέρεται από ένα απομακρυσμένο κέντρο ελέγχου σε μία ή περισσότερες οθόνες με τη χρήση είτε εταιρικών δικτύων είτε του παγκόσμιου ιστού.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Οι τουριστικές υποδομές, ακολουθώντας τις τάσεις και τις προοπτικές του χώρου, αναπτύσσονται είτε ως αμιγή ξενοδοχεία και θέρετρα συνεδρίων είτε ως ξενοδοχεία, που συμπεριλαμβάνουν αίθουσες συνεδρίων και χώρων διεξαγωγής εκδηλώσεων.…
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…
ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ WELL ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΓΑΘΟ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ; Το 2013 δημιουργήθηκε το πρότυπο WELL, με το οποίο για πρώτη φορά διατυπώθηκαν σε μορφή προτύπου πιστοποίησης κτιρίων έννοιες,…