ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε: 2021 / τεύχος 09 / σελ. 145
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ
Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το χαρακτήρα του καταλύματος, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών. Η προσεγμένη σήμανση υποδηλώνει έναν οργανωμένο χώρο, που λειτουργεί με κύρος και επαγγελματισμό
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ
Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί μεταξύ άλλων να αυξήσει την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και παράλληλα να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης…
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τα σύγχρονα δωμάτια ξενοδοχείων επανασχεδιάζονται με στόχο να εξατομικεύσουν την εμπειρία των φιλοξενούμενων, να προσφέρουν άνεση και να ικανοποιήσουν το πλήθος των διαφορετικών απαιτήσεων και αναγκών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ
Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.