ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε: 2021 / τεύχος 09 / σελ. 145
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ
Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το χαρακτήρα του καταλύματος, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών. Η προσεγμένη σήμανση υποδηλώνει έναν οργανωμένο χώρο, που λειτουργεί με κύρος και επαγγελματισμό
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
H ευελιξία και η ευκολία χειρισμού του κινητού εξοπλισμού αποτελούν αναγκαία προϋπόθεση για την προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες εργασίας.
Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι…
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ
Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.