ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

  • Δημοσιεύτηκε: 2021 / τεύχος 09 / σελ. 145

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ

Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το χαρακτήρα του καταλύματος, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών. Η προσεγμένη σήμανση υποδηλώνει έναν οργανωμένο χώρο, που λειτουργεί με κύρος και επαγγελματισμό

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ (LOGISTICS) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ (LOGISTICS) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος αποθήκευσης και του αναγκαίου εξοπλισμού αποτελούν κομβικό στοιχείο για την ορθολογική διαχείριση της αποθήκης, λαμβάνοντας υπόψη τις διακυμάνσεις στη ροή των μεταφερόμενων υλικών.
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"

Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.