Υπάρχουν τέσσερις βασικές κατηγορίες σημάτων που απαιτούνται σε ένα κτίριο:• Τα πληροφοριακά σήματα, που παρέχουν πληροφορίες για την οργάνωση των χώρων ενός κτιρίου: θέσεις διάφορων τομέων, χάρτες επισήμανσης της θέσης του επισκέπτη κ.ά.• Τα σήματα διεύθυνσης, που δείχνουν την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος με επαναλαμβανόμενα βέλη ή λωρίδες…
Το νέο Μουσείο του Ολοκαυτώματος στο Λος Άντζελες –LAMOTH– βρίσκεται μέσα σε ένα μεγάλο δημόσιο πάρκο, κοντά στο υφιστάμενο μνημείο του Ολοκαυτώματος. Κυρίαρχο στοιχείο του σχεδιασμού ήταν η ενσωμάτωσή του στον περιβάλλοντα χώρο, που χαρακτηρίζεται από μεγάλες, φυτεμένες, χωρίς εμπόδια επιφάνειες. Γι' αυτό το λόγο, το κτίριο "βυθίζεται" εν μέρει…
Ως κύριο στόχο της ενεργειακής αναβάθμισης του κελύφους των κτιρίων ο ΚΟΧΕΕ προβλέπει τη θερμομόνωση του εξωτερικού περιβλήματος του κτιριακού κελύφους, ώστε αυτό να ανταποκρίνεται στις ελάχιστες απαιτήσεις του Κανονισμού Θερμομόνωσης.
Το κτίριο, συνολικού εμβαδού 680 m², εδράζεται στέρεα στη γη και αποπνέει μια λυρική αυστηρότητα. Η σύνθεση ξεκινά από τις “ανάγκες”, από το περιεχόμενο του κτιρίου. Επιλέγοντας χειρισμούς οικονομίας και αποφεύγοντας τις κτιριακές εμμονές, η μελέτη απελευθερώνει ένα μεγάλο κομμάτι του οικοπέδου, χαρίζοντάς το στην ύπαιθρο.Στο εσωτερικό, ένας ισχυρός άξονας…
Το μπάνιο σε γκριζους τόνους, φωτίζεται άπλετα από την πόρτα και την οροφή. Το δάπεδο επιστρώθηκε με μεγάλες κεραμικές πλάκες διαστάσεων 90 x 45 (cm) ανθρακί χρώματος, στον ίδιο τόνο με την πατητή τσιμεντοκονία στους τοίχους.
Η Αλεξάνδρα Καλλίρη είναι αρχιτέκτων και αποφοίτησε από την Σχολή Αρχιτεκτονικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1989). Κατέχει τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών από τις Σχολές Ecole d'Architecture Paris-Villemin και Ecole d'Architecture Paris-Conflans των Παρισίων.Άρχισε να ασκεί το επάγγελμα του αρχιτέκτονα στο Παρίσι στα αρχιτεκτονικά γραφεία SCAU (Macary, Menu, Zublena) και J.P. Pargade.Από…
Ο κρητικός Νίκος Σκουτέλης και ο βενετός Φλάβιο Ζανόν σπουδάζουν στο Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής της Βενετίας (I.U.A.V) «σε μία πόλη μνημειακή, σε συνεχή αγώνα να τιθασεύσει τη φύση», στον κατεξοχήν ιστορικό χώρο της Ευρώπης. Βρίσκονται εκεί στη δεκαετία του ‘80, σε μία εποχή επανανακάλυψης από τη διεθνή αρχιτεκτονική της ιστορικότητας…