Διαμόρφωση γραφείου στα Ιωάννινα

Βασική ιδέα πίσω από τη διαμόρφωση του γραφείου υπήρξε η δημιουργία χώρων με ιδιαίτερη ταυτότητα που αντανακλούν δυναμισμό αλλά και την αισθητική του ιδιοκτήτη-πολιτικού μηχανικού. Χώροι ανοιχτοί, που δίνουν τη δυνατότητα πολλαπλών θεάσεων, προκύπτουν από την φιλοσοφία της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Τρία επίπεδα διαφάνειας ανατρέπουν τον εσωστρεφή χαρακτήρα που είχε το γραφείο μέχρι σήμερα, διατηρώντας ταυτόχρονα την απαραίτητη ιδιωτικότητα των χώρων ανάλογα με την χρήση τους.

Κατακόρυφες ξύλινες περσίδες διαχωρίζουν σημειακά τον χώρο των συσκέψεων με τα δύο γραφεία, δίνοντας μια αίσθηση ιδιωτικότητας και ευχάριστου περιβάλλοντος. Μια επιφάνεια κατασκευασμένη από μεταλλικό σκελετό και γυαλί, χωρίζει τα δύο γραφεία και ταυτόχρονα προσφέρει την απαραίτητη ιδιωτικότητα. Αυτή η σχεδόν διάφανη κατασκευή δημιουργεί ένα παιχνίδι φωτός και σκιάς, ενώ επιτρέπει στο φυσικό φως να διαχυθεί στον χώρo. Την επαύξηση του φωτισμού ενίσχυσε ο τεχνητός φωτισμός, τόσο ο γενικός, όσο και ο σημειακός, σε διάφορα σημαντικά σημεία. Τέλος, ο τοίχος με τον φεγγίτη διαχωρίζει τα γραφεία με το βοηθητικό δωμάτιο  αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα τη συνέχεια του χώρου.

Η επιλογή των υλικών έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ολοκλήρωση της βασικής ιδέας. Ο συνδυασμός μετάλλου, γυαλιού, τσιμεντοκονίας και ξύλου τόσο στο δάπεδο όσο και στα κατακόρυφα  στοιχεία, δημιουργεί ιδιαίτερες αντιθέσεις και χώρους με διαφορετικές ποιότητες. Η βιομηχανική αισθητική των λεπτομερειών σε συνδυασμό με τις λιτές γραμμές του χώρου και τις υφές των υλικών, δίνουν ένα ισορροπημένο αποτέλεσμα με ιδιαίτερη ταυτότητα.

Στοιχεία έργου

Αρχιτεκτονική Μελέτη: Amalgama Architects - Αγγελική Αυδή, Ελίνα Μήτση
Κατασκευή: Γιώργος Χήτας (ιδιοκτήτης), Νίκος Χήτας
Μέγεθος: 80 m²
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Έτος κατασκευής: 2016
Φωτογραφία: Κώστας Βάσσης
 

ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ KTIRIO.GR

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΤΙΡΙΑ

Επέκταση και επανασχεδιασμός δημοτικού σχολείου στο Μαρούσι

Επέκταση και επανασχεδιασμός δημοτικού σχολείου στο Μαρούσι

Το κτίριο αποτελεί τμήμα ενός σχολικού συγκροτήματος, που διακρίνεται για τη διαχρονικότητα της αρχιτεκτονικής του. Η ανάθεση του έργου ήταν αποτέλεσμα αρχιτεκτονικού διαγωνισμού με πρόσκληση. Αντικείμενο ήταν η επέκταση του…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.