ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

  • Δημοσιεύτηκε: 2005 / τεύχος 171 / σελίδα 65
Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι…
ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η αντιμετώπιση του εσωτερικού εμπορικού χώρου εξελίχθηκε εκκινώντας από τον υποτυπώδη εσωτερικό σχεδιασμό στη δημιουργία μιας βιωματικής εμπειρίας…
ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ο σχεδιασμός ενός γυμναστηρίου δεν αποτελεί απλή υπόθεση, δεδομένου πως πρέπει να ισορροπήσει πολλές διαφορετικές μεταβλητές. Η λειτουργικότητα και η σωστή αξιοποίηση του χώρου, η δημιουργία της…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.