MEDIA FAÇADES
- Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75
Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΟΜΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΧΑΛΚΟΥ
Η μεγάλη ανθεκτικότητα του χαλκού στη διάβρωση και ο συνδυασμός της μηχανικής αντοχής του με το μικρό σχετικά βάρος του τον καθιστούν ιδανικό υλικό για επιστεγάσεις και επενδύσεις τόσο εσωτερικών,…
ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΑΝΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ ΕΙΔΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Η επιλογή του κατάλληλου τύπου τσιμεντοσανίδας αναλόγως των φυσικών της ιδιοτήτων, η εφαρμογή του συστήματος στήριξης, η τοποθέτηση ή όχι θερμομόνωσης και γενικότερα ο ορθός συνδυασμός των δομικών υλικών είναι…
ΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ
Το γυαλί είναι από τα πιο δημοφιλή σύγχρονα δομικά υλικά. Στο άρθρο αυτό διερευνάται η χρήση του ως υλικό κατασκευής φερόντων στοιχείων και δίνονται πληροφορίες και ιδέες για πρωτότυπες, διαφανείς…