MEDIA FAÇADES
- Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75
Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΟΨΕΩΝ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΥΛΙΚΑ
Η βελτίωση της αισθητικής και η μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης αποτελούν τα βασικά κίνητρα για την ανακαίνιση των όψεων κτιρίων εμπορικής χρήσης.
ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΟΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Oι σύγχρονες τεχνολογίες επεξεργασίας γυαλιού επιτρέπουν πλέον το σχεδιασμό και την κατασκευή πρωτότυπων καμπύλων γυάλινων επιφανειών με ποικίλες εφαρμογές στην αρχιτεκτονική.
ΕΠΙΣΚΕΥΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΓΥΑΛΙΝΗΣ ΟΨΗΣ
ΑΣΤΟΧΙΕΣ & ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Οι γυάλινες όψεις αποτελούνται από διαφανείς ή αδιαφανείς γυάλινες επιφάνειες με ή χωρίς μεταλλικό πλαίσιο και σύστημα στήριξης - ανάρτησης στην υποκείμενη δομική κατασκευή του κτιρίου…