MEDIA FAÇADES

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75

Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΓΚΥΡΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΛΙΘΩΝ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ

ΑΓΚΥΡΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΛΙΘΩΝ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ

Οι φυσικοί λίθοι αποτελούν ιδανικό υλικό για την επένδυση όψεων, καθώς προσφέρουν πέρα από ένα αυθεντικό και διαχρονικό αποτέλεσμα, μεγάλη αντοχή, ευκολία συντήρησης και μια οικολογική σχεδιαστική επιλογή. Οι πλάκες…
ROOF GARDEN ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ROOF GARDEN ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Με τον κατάλληλο σχεδιασμό και τις απαραίτητες προσαρμογές ο ωφέλιμος χώρος του δώματος πολλών αστικών ξενοδοχείων, που διαφορετικά θα έμενε ανεκμετάλλευτος ή θα χρησιμοποιούνταν μόνο για βοηθητικές χρήσεις, μετατρέπεται σε…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.