MEDIA FAÇADES

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75

Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΟΜΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΧΑΛΚΟΥ

ΔΟΜΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΧΑΛΚΟΥ

Η μεγάλη ανθεκτικότητα του χαλκού στη διάβρωση και ο συνδυασμός της μηχανικής αντοχής του με το μικρό σχετικά βάρος του τον καθιστούν ιδανικό υλικό για επιστεγάσεις και επενδύσεις τόσο εσωτερικών,…
ΔΙΑΤΡΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ

ΔΙΑΤΡΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ

Τα διάτρητα στοιχεία τοποθετούνται στις εξωτερικές όψεις, όχι μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά κυρίως για να προστατεύουν το κτίριο από τις δυσμενείς περιβαλλοντικές επιδράσεις (βροχή, ηλιακή ακτινοβολία κτλ.), χωρίς όμως…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.