MEDIA FAÇADES

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75

Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ

ΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ

Το γυαλί είναι από τα πιο δημοφιλή σύγχρονα δομικά υλικά. Στο άρθρο αυτό διερευνάται η χρήση του ως υλικό κατασκευής φερόντων στοιχείων και δίνονται πληροφορίες και ιδέες για πρωτότυπες, διαφανείς…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.