Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Οι σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της εργασίας έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο σχεδιασμό κτιρίων γραφείων, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων και διακοσμητών για χώρους έξω από τα συνηθισμένα…
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Οι τουριστικές υποδομές, ακολουθώντας τις τάσεις και τις προοπτικές του χώρου, αναπτύσσονται είτε ως αμιγή ξενοδοχεία και θέρετρα συνεδρίων είτε ως ξενοδοχεία, που συμπεριλαμβάνουν αίθουσες συνεδρίων και χώρων διεξαγωγής εκδηλώσεων.…
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ
Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η πανδημία σκιαγραφείται τόσο στο προφίλ των ταξιδιωτών, στους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας, όσο και στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στους χώρους των ξενοδοχείων κ.α. Στο…