Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

0ι ευέλικτες, ελεύθερες κατόψεις αποτελούν μορφές γραφείων αρκετά συνηθισμένες τις τελευταίες δεκαετίες. O στόχος όμως των αρχιτεκτόνων κατά το σχεδιασμό σύγχρονων χώρων είναι να δημιουργούν ανοιχτά γραφεία, που θα μπορούν…
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Οι τουριστικές υποδομές, ακολουθώντας τις τάσεις και τις προοπτικές του χώρου, αναπτύσσονται είτε ως αμιγή ξενοδοχεία και θέρετρα συνεδρίων είτε ως ξενοδοχεία, που συμπεριλαμβάνουν αίθουσες συνεδρίων και χώρων διεξαγωγής εκδηλώσεων.…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.