Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"
Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Οι εξελίξεις στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τα πρατήρια υγρών καυσίμων αλλά και η τεχνολογία των υλικών έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην κατασκευή των νεοϊδρυόμενων πρατηρίων.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Οι σημερινοί χώροι εργασίας απομακρύνονται από την κυψελοειδή ανάπτυξη κλειστών χώρων περιμετρικά ενός διαδρόμου κυκλοφορίας.