Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤOΥΣ ΧΩΡOΥΣ ΝOΣΗΛΕΙΑΣ
Η παρουσία των τεχνών στα θεραπευτικά ιδρύματα συντελεί στη βελτίωση της ποιότητας των χώρων και ενισχύει την αίσθηση της ευημερίας και της φροντίδας προς τους ασθενείς.
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Οι σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της εργασίας έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο σχεδιασμό κτιρίων γραφείων, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων και διακοσμητών για χώρους έξω από τα συνηθισμένα…
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ
Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.