Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Oι χώροι συσκέψεων και γενικότερα ομαδικής εργασίας αποτελούν απαραίτητα στοιχεία των εγκαταστάσεων των διαφόρων επιχειρήσεων και γι’ αυτό αποκτά διαρκώς μεγαλύτερη σημασία ο σωστός σχεδιασμός και εξοπλισμός τους, με εφαρμογή…
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
H ευελιξία και η ευκολία χειρισμού του κινητού εξοπλισμού αποτελούν αναγκαία προϋπόθεση για την προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες εργασίας.
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…