Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Οι στοχευμένες παρεμβάσεις σε ένα ξενοδοχείο μπορούν να αναβαθμίσουν την εικόνα και τη λειτουργία τουμε έξυπνο τρόπο, ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών και αυξάνοντας την κερδοφορία της…
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Οι σημερινοί χώροι εργασίας απομακρύνονται από την κυψελοειδή ανάπτυξη κλειστών χώρων περιμετρικά ενός διαδρόμου κυκλοφορίας.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.