Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

0ι ευέλικτες, ελεύθερες κατόψεις αποτελούν μορφές γραφείων αρκετά συνηθισμένες τις τελευταίες δεκαετίες. O στόχος όμως των αρχιτεκτόνων κατά το σχεδιασμό σύγχρονων χώρων είναι να δημιουργούν ανοιχτά γραφεία, που θα μπορούν…
Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί μεταξύ άλλων να αυξήσει την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και παράλληλα να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης…
ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ο σχεδιασμός ενός γυμναστηρίου δεν αποτελεί απλή υπόθεση, δεδομένου πως πρέπει να ισορροπήσει πολλές διαφορετικές μεταβλητές. Η λειτουργικότητα και η σωστή αξιοποίηση του χώρου, η δημιουργία της…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.