ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Ο ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ Στον ψηφιακό κόσμο το κτίριο είναι ένας ζωντανός οργανισμός και οι ρόλοι τόσο του αρχιτέκτονα όσο και του τελικού αποδέκτη επαναπροσδιορίζονται, καθώς εμπλέκονται ουσιαστικότερα…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.