ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ & ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ & ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η οικονομία της κατοικίας αποτελεί ένα σύνθετο ζήτημα, που εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως από το αρχικό κόστος των υλικών και των εργατικών, από την κατανάλωση ενέργειας, από τα έξοδα…
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

Μια γιγαντιαία όσο και ηρωική προσπάθεια ολοκληρώθηκε με την κατασκευή και τη λειτουργία των κύριων ολυμπιακών εγκαταστάσεων στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Κατά κοινή ομολογία τόσο η επιτυχής κατασκευή όσο και…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.