ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠOΙOΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ISO 9000:2000
Τα πρότυπα ISO 9000 είναι μια σειρά προτύπων που καθορίζουν τις ελάχιστες οργανωτικές απαιτήσεις που πρέπει να εφαρμόζει μια εταιρία κατά δραστηριότητα, ώστε να εξασφαλίζεται ότι οι υπηρεσίες της και…
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Όσο βιώσιμο και αν είναι ένα κτιριακό έργο κατά το σχεδιασμό και την κατασκευή του, η ποιότητά του θα διατηρηθεί μέσα από την υπεύθυνη διαχείριση και την αποτελεσματική συντήρηση.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Ο ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ Στον ψηφιακό κόσμο το κτίριο είναι ένας ζωντανός οργανισμός και οι ρόλοι τόσο του αρχιτέκτονα όσο και του τελικού αποδέκτη επαναπροσδιορίζονται, καθώς εμπλέκονται ουσιαστικότερα…