ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Η κατασκευή ενός νέου μουσείου στη σύγχρονη κοινωνία αποτελεί μια ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής, της λειτουργίας και της ιδεολογίας ενός ιδρύματος, με στόχο την πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη παγκοσμίως.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT
Ένα μεγαλεπίβολο αλλά και σύνθετο έργο κατασκευής, διαχείρισης και εκμετάλλευσης μεγάλου οδικού άξονα στην Ελλάδα, ολοκληρώνεται σταδιακά στο λεκανοπέδιο της Αττικής και σύντομα αναμένεται ότι θα αλλάξει ριζικά τον οδικό,…
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η αρχιτεκτονική είναι μία πολύπλοκη βιομηχανία, η οποία είναι συνδεδεμένη με τη δομική μελέτη, τη γεωμετρία, τις ζώνες οικοδομής και πολλά άλλα τεχνικά ζητήματα. Η πραγματική…