ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΞΥΛΙΝΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

ΞΥΛΙΝΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

Η μελέτη του ξύλινου υπαίθριου θεάτρου αποτελεί το κυρίως τμήμα ενός ευρύτερου προγράμματος που αφορά στην ανάδειξη και αξιοποίηση του περιαστικού Άλσους της Κοζάνης, προκειμένου να αναπτυχθούν εκεί δραστηριότητες πολιτισμού…
BIM: Η ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ

BIM: Η ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ

Το τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον των λογισμικών Building Information Modeling (BIM) αποτελεί μια καινοτομία στην επιτυχημένη αντιμετώπιση και πιθανή εξάλειψη των προβλημάτων, που απορρέουν από την αποκλειστική χρήση δισδιάστατων μοντέλων και…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.