ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΚΗΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Παρουσίαση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και των αρχιτεκτονικών επιλύσεων βάσει ορισμένων επί μέρους μελετών, δηλαδή, ορατότητας, επενδύσεων και χρωματικού σχεδιασμού, αρχιτεκτονικού φωτισμού, πυροπροστασίας και ακουστικής.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT
Ένα μεγαλεπίβολο αλλά και σύνθετο έργο κατασκευής, διαχείρισης και εκμετάλλευσης μεγάλου οδικού άξονα στην Ελλάδα, ολοκληρώνεται σταδιακά στο λεκανοπέδιο της Αττικής και σύντομα αναμένεται ότι θα αλλάξει ριζικά τον οδικό,…
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ Για τα παιδιά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά ανάγκη –συγκεκριμένη και μεγάλη– να βρεθούν σε κοινότητες, να επικοινωνήσουν…