ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΙΡΙΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ (BIM)

ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΙΡΙΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ (BIM)

Η μοντελοποίηση κτιριακής πληροφορίας (BIM) είναι ένα πρακτικό εργαλείο για τη μελέτη, το σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων εικόνων κτιρίων. Στο άρθρο γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση των μοντέλων ΒΙΜ, των…
ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ο σχεδιασμός, η διαρρύθμιση, η κατασκευή και οι διαστάσεις των χώρων τροφίμων οφείλουν να πληρούν αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζουν την προστασία της ανθρώπινης υγείας.
ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ & ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ & ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η οικονομία της κατοικίας αποτελεί ένα σύνθετο ζήτημα, που εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως από το αρχικό κόστος των υλικών και των εργατικών, από την κατανάλωση ενέργειας, από τα έξοδα…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.