ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
- Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο σχεδιασμός, η διαρρύθμιση, η κατασκευή και οι διαστάσεις των χώρων τροφίμων οφείλουν να πληρούν αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζουν την προστασία της ανθρώπινης υγείας.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΠΑΡΑΛΑΒΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η μετάβαση από τη φάση της κατασκευής ενός τεχνικού έργου στη φάση της λειτουργίας και της συντήρησης, καθώς και η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και ευθυνών από τους φορείς της κατασκευής στους…
ΣΗΜΑΝΣΗ ΠOΛΕΩΝ
Τα σήματα στις πόλεις είναι ότι και τα σημεία στίξης στο γραπτό λόγο. Όπως δύσκολα διαβάζεται μια φράση χωρίς τα τελευταία, έτσι είναι αδύνατη και η ύπαρξη και λειτουργία μιας…