ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΚΗΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΚΗΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

Παρουσίαση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και των αρχιτεκτονικών επιλύσεων βάσει ορισμένων επί μέρους μελετών, δηλαδή, ορατότητας, επενδύσεων και χρωματικού σχεδιασμού, αρχιτεκτονικού φωτισμού, πυροπροστασίας και ακουστικής.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT

Ένα μεγαλεπίβολο αλλά και σύνθετο έργο κατασκευής, διαχείρισης και εκμετάλλευσης μεγάλου οδικού άξονα στην Ελλάδα, ολοκληρώνεται σταδιακά στο λεκανοπέδιο της Αττικής και σύντομα αναμένεται ότι θα αλλάξει ριζικά τον οδικό,…
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ Για τα παιδιά δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά ανάγκη –συγκεκριμένη και μεγάλη– να βρεθούν σε κοινότητες, να επικοινωνήσουν…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.