ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ο σχεδιασμός, η διαρρύθμιση, η κατασκευή και οι διαστάσεις των χώρων τροφίμων οφείλουν να πληρούν αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζουν την προστασία της ανθρώπινης υγείας.
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Tο νέο κτίριο του KAΠE αποτελεί υπόδειγμα των δυνατοτήτων που παρέχει η εφαρμογή των σύγχρονων ενεργειακών τεχνολογιών στον τομέα του δομημένου περιβάλλοντος για τον περιορισμό της ενεργειακής κατανάλωσης, ενώ πληροί…
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

Μια γιγαντιαία όσο και ηρωική προσπάθεια ολοκληρώθηκε με την κατασκευή και τη λειτουργία των κύριων ολυμπιακών εγκαταστάσεων στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Κατά κοινή ομολογία τόσο η επιτυχής κατασκευή όσο και…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.