ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ο σχεδιασμός, η διαρρύθμιση, η κατασκευή και οι διαστάσεις των χώρων τροφίμων οφείλουν να πληρούν αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζουν την προστασία της ανθρώπινης υγείας.
ΣΗΜΑΝΣΗ ΠOΛΕΩΝ

ΣΗΜΑΝΣΗ ΠOΛΕΩΝ

Τα σήματα στις πόλεις είναι ότι και τα σημεία στίξης στο γραπτό λόγο. Όπως δύσκολα διαβάζεται μια φράση χωρίς τα τελευταία, έτσι είναι αδύνατη και η ύπαρξη και λειτουργία μιας…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.