O ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΩΣ ΑΦΗΓΗΤΗΣ

  • Δημοσιεύτηκε: 2023 / τεύχος 07 / σελ.46

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Στο σύνολο των παραδειγμάτων εκθεσιακού σχεδιασμού, με κύριους πελάτες μουσεία, γκαλερί, οίκους μόδας και εταιρείες, η αφήγηση έχει ως κύριο στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη / επισκέπτη. Ο δημιουργός ή καλύτερα η ομάδα δημιουργών ανακαλεί μνήμες και βιώματα, πειραματίζεται, φλερτάρει, ερμηνεύει, ανασυνθέτει, χρησιμοποιώντας τα δικά της εργαλεία αφήγησης.
Από την ιδέα μέχρι την τελική υλοποίηση, η όλη συνθετική διαδικασία δεν είναι γραμμική. Δοκιμάζεται διαρκώς, διερευνώντας καινοτόμα φυσικά και ψηφιακά πρωτότυπα με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας της διεπιστημονικής ομάδας, αγγίζοντας όλες τις επί μέρους ειδικότητες που συνεργάζονται στενά, έτσι ώστε τα όρια της κάθε μιας να είναι πλέον ασαφή.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ανάμεσά μας, αποτελούν στοιχείο της καθημερινότητας, εξελίσσονται, μεταβάλλοντας τον τρόπο που σκεπτόμαστε, βιώνουμε, αναπαριστούμε και σχεδιάζουμε το χώρο.
ΜΕΤΑ-ΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ

ΜΕΤΑ-ΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ

Η σύγχρονη βιομηχανία δομικών υλικών προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία νέων προϊόντων, που προσδίδουν διαφάνεια στην κτιριακή επιδερμίδα με διάφορους τρόπους. Μπορούμε να τα κατατάξουμε σε πέντε μεγάλες κατηγορίες: νέες μορφές…
ΟΙ ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΟΙ ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Oι καπναποθήκες της Θεσσαλονίκης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς του τόπου που δεν έχει αξιολογηθεί και μελετηθεί επαρκώς έως σήμερα. Στο άρθρο αυτό επιχειρείται μια πρώτη προσέγγιση του παραπάνω…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.