Διαμήκης φεγγίτης εξαερισμού σε μεταλλική στέγη στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης

Το κέλυφός της νέας πτέρυγας του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης αποτελεί μια σύμμεικτη κατασκευή οπλισμένου σκυροδέματος και μεταλλικής επιστέγασης. 
Η επιστέγαση του μεταλλικού φορέα της οροφής έγινε με μεταλλικά φύλλα σε επικάλυψη ορθής ραφής. 
Το σύνολο της οροφής διακόπτεται σημειακά, από επιμήκη ανοίγματα εξαερισμού, συνολικού μήκους περίπου 130 m και πλάτους 2,50 m. Τα ανοίγματα είναι στεγασμένα με την ίδια επικάλυψη ορθής ραφής. Τα περισσότερα χωρίζονται εσωτερικά σε δύο τμήματα, με τσιμεντοσανίδα, για την εισαγωγή και την απαγωγή του αέρα, ενώ άλλα είναι ενιαία. Η στέγαση των ανοιγμάτων επικαλύπτει το άνοιγμα από 50 έως 75 cm σε κάθε πλευρά. Περιμετρικά, τα ανοίγματα ύψους 80 cm κλείνουν με περσίδες γαλβανισμένες, βαμμένες, πλάτους 8 cm και εσωτερικά τοποθετείται γαλβανισμένη σήτα υψηλής αντοχής. 

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: BOBOTIS + BOBOTIS ARCHITECTS
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ 

Untitled 1

 

  • Second Text:

    ΔΙΑΜΗΚΗΣ ΤΟΜΗ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΧΩΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ©BOBOTIS + BOBOTIS ARCHITECTS. 

    1. Μεταλλική επικάλυψη συστήματος ορθής ραφής. 
    2. Μόνωση πετροβάμβακα πάχους 100 mm, συμπυκνωμένου στα 80 mm, 40 kg/m³. 
    3. Μόνωση πετροβάμβακα πάχους 60 mm, 40 kg/m³. 
    4. Φράγμα υδρατμών 400 g/m². 
    5. Τραπεζοειδής λαμαρίνα. 
    6. Διαχωριστικό διπλής τσιμεντοσανίδας 2 × 12,5 (mm). 
    7. Ειδικό τεμάχιο κλεισίματος από γαλβανισμένη λαμαρίνα, πάχους 1,5 mm. 
    8. Σε ορισμένους αρμούς προέκταση των περσίδων έως το όριο του αρμού και επικάλυψη με δύο αλληλοκαλυπτόμενα τμήματα γαλβανισμένης λαμαρίνας, πλάτους 0,15 m το καθένα. 
    9. Τελείωμα μεταλλικής οροφής με ειδικό τεμάχιο. 
    10. Το άνοιγμα διακόπτεται σε συγκεκριμένα σημεία βάσει Η/Μ μελέτης. 
    11. Σκελετός γαλβανισμένων και βαμμένων κοιλοδοκών. 
    12. Στέγαστρο σε όλο το μήκος, ανεξάρτητο από τα κάτωθεν ανοίγματα. 
    13. Οριζόντιες περσίδες από γαλβανισμένη βαμμένη λαμαρίνα 3 mm σε περιμετρικό πλαίσιο γαλβανισμένων κοιλοδοκών 100 × 50 (mm). 
    14. Ανοξείδωτη σήτα καρέ 10 × 10 (mm) υψηλής αντοχής στα ανοίγματα των περσίδων. 
    15. Επικάλυψη στέγης. 
    16. Στατικός φορέας 

ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Θερμομόνωση ξύλινης στέγης

Θερμομόνωση ξύλινης στέγης

Η θέση της θερμομονωτικής στρώσης σε σχέση με τους αμείβοντες δημιουργεί τις ακόλουθες κατασκευαστικές παραλλαγές. Θερμομόνωση ανάμεσα στους αμείβοντες: Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στη διατήρηση της μόνιμης επαφής ανάμεσα στο θερμομονωτικό…
Πτυχωτή στέγη μεταλλικού κτιρίου

Πτυχωτή στέγη μεταλλικού κτιρίου

Το κτίριο κατασκευάστηκε για να στεγάσει το Μουσείο Αρχαίας Οχυρωματικής Τέχνης. Χωροθετείται στην περιοχή εισόδου του αρχαιολογικού χώρου των Αστικών Πυλών του Αρχαίου Πειραιά και έχει τη μορφή ενός σκληρού…
Κατασκευή ανοίγματος σε ξύλινη στέγη

Κατασκευή ανοίγματος σε ξύλινη στέγη

Παράθυρο στέγηςΣτο κάτω τμήμα του ανοίγματος (και συχνά και στο άνω) τοποθετούνται σανίδες, απολύτως οριζοντιωμένες, επάνω στο οποίες στερεώνεται το κούφωμα. Δεν συνιστάται η στερέωσή του στις δοκίδες της στέγης.…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.