Η DAIKIN δίπλα στον εγκαταστάτη

Η Daikin, η εταιρεία πίσω από κάθε ορόσημο της βιομηχανίας του κλιματισμού, έρχεται να προσθέσει ακόμα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια του εγκαταστάτη. Πρόσφατα, υιοθέτησε τη χρήση του WhatsApp ως ένα εργαλείο άμεσης επικοινωνίας με τους συνεργάτες της, προσφέροντας υποστήριξη, πληροφορίες και λύσεις ακριβώς τη στιγμή που τις χρειάζονται. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η διασύνδεση τoυ Daikin Technical Support με τον εγκαταστάτη, απαντώντας στα ερωτήματά του τη στιγμή που βρίσκεται στο έργο αλλά και παρέχοντάς του πληροφορίες σχετικά με τα απαραίτητα ανταλλακτικά που πιθανόν χρειαστεί.

Daikin WhatsApp: αμεσότερη επικοινωνία, λιγότερες επισκέψεις, υψηλότερο επίπεδο service.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.