ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 03 / σελ.97

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


Κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η αντιμετώπιση του εσωτερικού εμπορικού χώρου εξελίχθηκε εκκινώντας από τον υποτυπώδη εσωτερικό σχεδιασμό στη δημιουργία μιας βιωματικής εμπειρίας για τον καταναλωτή, ενώ αξιοσημείωτες είναι και οι διάφορες εκδοχές πειραματισμού, όπως τα καταστήματα ιδεών (concept stores) και η προσαρμογή των καταστημάτων στη νέα συνήθεια των "αγορών" βιτρίνας (window shopping).

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Οι τουριστικές υποδομές, ακολουθώντας τις τάσεις και τις προοπτικές του χώρου, αναπτύσσονται είτε ως αμιγή ξενοδοχεία και θέρετρα συνεδρίων είτε ως ξενοδοχεία, που συμπεριλαμβάνουν αίθουσες συνεδρίων και χώρων διεξαγωγής εκδηλώσεων.…
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η πανδημία σκιαγραφείται τόσο στο προφίλ των ταξιδιωτών, στους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας, όσο και στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στους χώρους των ξενοδοχείων κ.α. Στο…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.