ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 03 / σελ.97

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


Κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η αντιμετώπιση του εσωτερικού εμπορικού χώρου εξελίχθηκε εκκινώντας από τον υποτυπώδη εσωτερικό σχεδιασμό στη δημιουργία μιας βιωματικής εμπειρίας για τον καταναλωτή, ενώ αξιοσημείωτες είναι και οι διάφορες εκδοχές πειραματισμού, όπως τα καταστήματα ιδεών (concept stores) και η προσαρμογή των καταστημάτων στη νέα συνήθεια των "αγορών" βιτρίνας (window shopping).

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"

Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

Οι σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της εργασίας έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο σχεδιασμό κτιρίων γραφείων, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων και διακοσμητών για χώρους έξω από τα συνηθισμένα…
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Οι σημερινοί χώροι εργασίας απομακρύνονται από την κυψελοειδή ανάπτυξη κλειστών χώρων περιμετρικά ενός διαδρόμου κυκλοφορίας.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.