Τα κτίρια θεωρούνται υπεύθυνα για υψηλές καταναλώσεις ενέργειας και εκπομπών CO2 καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Συχνά δεν ανταποκρίνονται στις οικονομικές και οικολογικές απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και αναπόφευκτα δημιουργείται το δίλημμα: “ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ή ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ”.

Γίνε συνδρομητής στο περιοδικό ΚΤΙΡΙΟ Δωρεάν πρόσβαση σε ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Συνδρομή