ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ανάμεσά μας, αποτελούν στοιχείο της καθημερινότητας, εξελίσσονται, μεταβάλλοντας τον τρόπο που σκεπτόμαστε, βιώνουμε, αναπαριστούμε και σχεδιάζουμε το χώρο.
ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ο σχεδιασμός, η διαρρύθμιση, η κατασκευή και οι διαστάσεις των χώρων τροφίμων οφείλουν να πληρούν αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές, ώστε να εξασφαλίζουν την προστασία της ανθρώπινης υγείας.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Λίγο πριν από την ολοκληρωτική μεταμόρφωση του ΦΙΞ και την παράδοσή του στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, για να στεγάσει μόνιμα πλέον τα εκθέματά του, το "ΚΤΙΡΙΟ" παρουσιάζει τον αρχιτεκτονικό…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.