ΚΤΙΡΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ
- Δημοσιεύτηκε: 2005 / τεύχος 171 / σελίδα 49
H βασική λειτουργική διαφοροποίηση ενός κτιρίου στάθμευσης, η στέγαση δηλαδή αυτοκινήτων και όχι ανθρώπων ή ανθρώπινων δραστηριοτήτων, διαφοροποιεί αισθητά τις παραμέτρους σχεδιασμού και εξοπλισμού του.
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ & ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
Οι ανοικτοί χώροι, υπαίθριοι και ημιυπαίθριοι, είτε είναι βεράντες και μπαλκόνια για τα διαμερίσματα είτε μικροί κήποι και θερμοκήπια για τις μονοκατοικίες, αποτελούν σημαντικό προνόμιο, ιδίως για τους κατοίκους των…
ΒΙΩΣΙΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
O ολοκληρωμένος σχεδιασμός των υπαίθριων χώρων ενός κτιρίου αξιοποιεί ένα δυναμικό διάλογο μεταξύ του κτιρίου, του περιβάλλοντος χώρου και του χρήστη, προσφέροντας ευκαιρίες για μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων με παράλληλη…
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ - ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Kάθε νέος αστικός σχεδιασμός οφείλει να λάβει σοβαρά υπόψη του την περιβαλλοντική παράμετρο, με βασικό στόχο τη δημιουργία αειφόρων, βιώσιμων πόλεων.