Φυσική φθορά όψης ως τμήμα του σχεδιασμού

  • Oslotre AS l Timber Architecture

Η όψη του Lumber 4 από το γραφείο Oslotre AS στη Νορβηγία είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστική λόγω της έντονης χρήσης ξύλου και του διαχρονικού σχεδιασμού. Τα καμπύλα ξύλινα πετάσματα κυριαρχούν στην πρόσοψη, προσδίδοντας μια αίσθηση φυσικής ζεστασιάς και οπτικής ποικιλίας. Αυτές οι ξύλινες επενδύσεις θα εξελιχθούν με τον χρόνο, καθώς η φυσική φθορά του ξύλου θα οδηγήσει σε έναν όμορφο συνδυασμό φωτεινών και σκούρων αποχρώσεων, δημιουργώντας μια μοναδική και δυναμική όψη.
Η αλληλεπίδραση του φυσικού φωτός με το ξύλο και τα καμπύλα στοιχεία συμβάλλει στην αισθητική της κατασκευής, ενώ ταυτόχρονα οι προεξοχές και οι λεπτομέρειες στην πρόσοψη παρέχουν πρακτική ηλιοπροστασία. Η χρήση ξύλου με τις μινιμαλιστικές αρχιτεκτονικές γραμμές δημιουργεί έναν συνδυασμό μοντέρνας αισθητικής και φυσικής υλικότητας.

Αρχιτεκτονική μελέτη: Oslotre AS l Timber Architecture
Φωτογραφίες: Kyrre Sundal

ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ

Επενδύσεις με γήινα υλικά σε beach bar

Επενδύσεις με γήινα υλικά σε beach bar

Η καλαμωτή από μπαμπού αποτελεί ένα συνθετικό εργαλείο που χρησιμοποιείται εκτεταμένα, ενώ το εμφανές βιομηχανικό δάπεδο από σκυρόδεμα, οι ξύλινες κατασκευές και τα κεραμικά κλωστρά επιχειρούν να δημιουργήσουν μια φιλόξενη…
Ενσωμάτωση φωτοβολταϊκών σε ανακαίνιση όψης

Ενσωμάτωση φωτοβολταϊκών σε ανακαίνιση όψης

Στην αναδιαμόρφωσή της η υφιστάμενη πρόσοψη αντικαθίσταται από διαφανές μονωμένο γυαλί και πλαίσιο αλουμινίου για να εκμεταλλευτεί τη θέα και το φως της ημέρας. Η γεωμετρία (μοτίβο, μέγεθος) του πλαισίου…
Διαμπερής όψη οινοποιείου με αναφορά σε τοιχοποιίες παραδοσιακών κτιρίων

Διαμπερής όψη οινοποιείου με αναφορά σε τοιχοποιίες παραδοσιακών κτιρίων

Το διαμπερές φίλτρο που αναπτύχθηκε στο οινοποιείο ''Lampadistis Winery'' στον Καλοπαναγιώτη Κύπρου, επιτρέπει την οπτική θέαση, την ηλιοπροστασία και ταυτόχρονα λειτουργεί ως κιγκλίδωμα. Η δημιουργία του στηρίχθηκε σε μια αφαιρετική…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.